در حال بارگزاری وبسایت فارسی کاتولیک...







اخبار مربوط به گروه خبری: خبرهای مرتبط



خبرهای فارسی کاتولیک

17 بهمن 1397

ده‌ها هزار نفر در مراسم عشای ربانی پاپ فرانسیس در امارات شرکت کردند


دستکم ۱۳۵ هزار مسیحی و مسلمان روز سه‌شنبه ۵ فوریه در استادیوم زاید ابوظبی گرد هم آمدند و در مراسم عشای ربانی پاپ فرانسیس در امارات شرکت کردند.

17

بهمن
1397





خبرهای فارسی کاتولیک

16 بهمن 1397

سفر تاریخی رهبر کاتولیک جهان به کشورهای حوزه خلیج فارس


پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان برای دیداری رسمی شامگاه یکشنبه ۳ فوریه ۲۰۱۸ وارد ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی شد و از سوی شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولی‌عهد ابوظبی و احمد الطیب، شیخ الأزهر مورد استقبال قرار گرفت.

16

بهمن
1397





خبرهای فارسی کاتولیک

5 بهمن 1397

عملی نشدن وعده های رفع مشکلات کلیسای تاریخی ارامنه شیراز


کشیش مسروپ گلستانیان، عضو شورای خلیفه‌گری ارامنه جنوب کشور، وضعیت کلیسای تاریخی “مریم مقدس” در شیراز را نگران‌کننده خوانده است.

5

بهمن
1397





خبرهای فارسی کاتولیک

2 بهمن 1397

نطق «بت کلیا» درباره وضعیت مسیحیان ایران؛ جفاگران پرده از جفای خود برداشتند


نماینده آشوریان مجلس شورای اسلامی خطاب به حسن روحانی گفته متأسفانه ‌از زمان ورود شما به دولت، تمام وعده‌ها و دستو‌رات د‌ر خصوص جامعه آشوری د‌ر حد یک سخن بوده است. «محبت نیوز»- یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی د‌ر مجلس شورای اسلامی، دوشنبه اول بهمن، در نطقی که بیشتر «خطابه‎ای چاپلوسانه» در وصف نظام بود تا دفاع از حقوق مردم با تبریک به مناسبت ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب به «محضر مقام معظم رهبری» تاکید کرد «آمریکا به دنبال غارت منابع طبیعی ایران است» و به تعریف و تمجید از دستاوردهای انقلاب پرداخت.

2

بهمن
1397





خبرهای فارسی کاتولیک

2 بهمن 1397

روحانی سرشناس عربستانی: تخریب کلیساها در کشورهای اسلامی واجب است!


به گفته “عبدالعزیز الریس” بنای کلیساها در کشورهای اسلامی جایز نیست و تخریب آن به اجماع علمای اسلام واجب است. «محبت نیوز»- عبدالعزیز الریس روحانی سرشناس سعودی در جدیدترین فتواهای جنجال برانگیز خود در پیام صوتی در صفحه شخصی خود در توییتر، گفت: بنای کلیساها در کشورهای اسلامی جایز نیست و تخریب آن به اجماع علمای اسلام واجب است.

2

بهمن
1397





خبرهای فارسی کاتولیک

2 بهمن 1397

جفا بر مسیحیان ایران در سال ۲۰۱۸ / ایران در فهرست ۱۰ کشور اول


بازداشت‎ها و بازجویی‎های گسترده توسط نهادهای اطلاعاتی موازی، احکام سنگین از جمله حبس‎های طولانی و تبعید برای مسیحیان به ویژه نوکیشان، وثیقه‎های سنگین، فشار و تعطیلی کلیساهای خانگی و اتهامات امنیتی از جمله برهم زدن امنیت ملی و جاسوسی برای کشورهای بیگانه بخشی از فشارهای حکومتی در ایران به مسیحیان و نوکیشان مسیحی است.

2

بهمن
1397